ROTTEN SOUND - Abuse to Suffer

ROTTEN SOUND - Abuse to Suffer

Kolegovia v poslednej dobe recenzovali najmä rôzne pokojnejšie záležitosti typu heavy metal, rock a tak by nebolo zlé trošku pritvrdiť! Nuž a čo by mohlo byť lepšie ako nový album od majstrov "Hnijúceho zvuku"? Možno ešte tak nový Brodequin, ale na ten si budeme musieť počkať. Fíni teda po trojročnej pauze od posledného EP vydávajú necelú pol hodinku nového materiálu. Posun samozrejme nie je žiadny. Nikam. Proste kto Rotten Sound pozná a páči sa mu, som si istý, že novinku už má. Chalani nejako extra nešpekulujú a hrajú to čo im ide. Grindcore. Typický zvuk. Typická hudba. Aj keď novinka sa mi zdá v istých momentoch pomalšia, čo je podľa mňa škoda, pretože Rotten Sound mám zafixovaný ako krásny výplach mozgu a tentokrát to občas proste nefunguje. Pre moje uši až otravné závery napr. v Yellow Pain, Retaliation a najmä Extortion and Blackmail.

Nie je to zlé, len som čakal po troch rokoch čakania niečo naozaj našlapané, asi som sa až príliš tešil a potom človek čaká nereálne veci. Viac ma bavia staršie albumy a možno ma trošku štve aj posledná pesnička - Extortion and Blackmail. Ak mi niekto niekedy vysvetlí, na čo je dobré počúvať takmer 3 a pol minúty takmer to isté, tak budem rád. Od toho "lepšie" už sú len vtipy kde po pol hodinke hudby nasleduje 15 minút ticha aby tesne pred koncom čosi ešte zahralo. To zase u Rotten Sound nehrozí, pretože 15 minút ticha by znamenalo, že väčšia časť albumu tvorí ticho :)

Nový album Fínov je samozrejme povinnosť pre fanúšikov, síce sa medzi nich radím, avšak staršie záležitosti sa mi páčia predsalen viac. V prípade, že by ktosi Rotten Sound nepoznal ale naopak mal rád grind (táto kombinácia ale asi nebude naozaj reálna), doporučujem na zoznámenie skôr obdobie 2002 - 2010. Apropo túto zvrátenosť vydali Season of Mist, digi obsahuje dva songy navyše a RS začínajú turné, ktoré bude mať letnú zastávku aj na Obscene Extreme.

7,5 / 10

1. Lazy Asses
2. Intellect